Nya Möjligheter

Det var ett tag sen jag bloggade och jag har haft mycket annat och tänka på med utbildning,flytt,jobb och vardagslivet. Det tråkiga är att jag inte kom in på vårdutbildningen jag hade sökt nu till hösten.Men det har kommit andra bättre möjligheter.Jag älskar ju mode och det är ju verkligen det jag vill jobba med i framtiden ,starta eget ,kunna sy mina egna kläder.Jag var inne och surfade på en folkhögskola dom har utanför och jag sökte ditt och blev antagen dom ringde mig i fredags..Men jag har det lite struligt med csn pga tidigare lån .Så på måndag ska jag ditt och fixa detta med csn eventuellt bidrag.Jag är så glad för jag trodde inte att det skulle hända just nu.Och en bekant har hjälpt mig så jag ska få jobba på coop forum extra, ska ditt på intervju i veckan.Ibland vänder livet till det positiva och allt känns så underbart.Har min älskling vid min sida och min underbara Lily, och familjen.Tack för att ni finns.Och även ni som följer mitt blogg.Ni ger mig extra kraft att blogga och man blir så glad att ni tar er tid och följer mitt liv.Snart kanske mina drömmar blir sanna.

Kommentera här: