FISKE/LOPPISFÖRSÄLJNING!!

Dom här 3 dagarna som har varit har varit helt underbara,solen skiner hela tiden 27 grader minst,vi har varit i älsklingens mamma stuga och fiskat, fick 4 fiskar blev väldig nöjd .Lily passade på och simma i sjön så duktig för det var första gången i hennes liv. Igår var det loppis dag här ,så jag och killen passa på och deltog i försäljningen med våra kläder,inredning och verktyg.Det gick så där bra pga det var massor av andra loppisar samma dag.Vi blev solbrända i alla fall.Hoppas ni som läser mitt blogg har också haft en underbar sommar.När solen tittar fram varje dag så känns dagarna så mycket bättre.Så klart det blev lite träning i skogen i helgen också.

Kommentarer:

1 Madlen:

:) klackar och fiske :D du är la rolig! Men firre fick du allt ser jag:)))

Svar: haha du känner väl mig =) sanningen är faktiskt att jag glömde dom sköna svarta skorna hemma men tobbe tvingade mig att fiska, men kolla hur det gick =) nu kallar han mig fisketjejen =)
Daniela

Kommentera här: