LÄS TIPS

Idag har jag läst en bok som heter Kraften, kunde inte sluta läsa den, det är en fortsättning på boken The Secret. Tog mig 4 timmar att läsa den. Förra boken The Secret hjälpte att hitta mig själv och tänka positivt på ett helt annat sätt som hjälpte mig i vardagen. Kraften berättar hur du kan förändra dina relationer, din ekonomi, din hälsa, ditt arbete och hela ditt liv på ett ny tänkande sätt I den här boken kommer det att visa dig vägen till ett fantastiskt liv. Du kommer att upptäcka otroliga saker om dig själv, ditt liv och universum. Livet är så mycket enklare än du tror. När du börjar förstå hur livet fungerar och vilken kraft du har inom dig kommer du att uppleva livets magi till fullo - och då kommer du att få ett fantastiskt liv.Tips från mig läs den, fast jag rekommendera att du läser The Secret först får då kommer du förstå denna boken bättre. Hoppas boken ger dig nåt , för den gav mig hopp, lycka och kraft till ett bättre sätt att tänka.

Kommentera här: