Besök i hemstaden Borås

Som ni har märkt har jag inte bloggat på flera veckor och det har varit för jag har varit på besök i min hemstad Borås. Jag har lagt allt min tid åt familj och vänner. Haft underbara 2 veckor med skratt, glädje, fest, fika och shopping. Blev sjuk 1 vecka med pollenallergi, förkylning och feber, sånt som händer. Man behövde verkligen komma i väg , nu mår man bättre och har fått nya krafter och styrka. Jag är verkligen tacksam över att jag har en så fin familj och så underbara vänner som gav sin tid för att träffa mig. Det har hänt massa bra saker och det finns nya mål i mitt liv just nu som gör att jag kan börja uppfylla mina drömmar. Tackar min underbara pojkvän och min hund Lily som alltid finns där , älskar er så mycket. Ni förgyller mina dagar. Nu när jag är hemma kommer jag att blogga varje dag.

Kommentera här: